Opis stanowiska – obowiązki:

  • obsługa połączeń telefonicznych
  • realizacja zadań związanych z obsługą sekretariatu,
  • zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i korespondencji
  • współpraca ze wszystkimi działami firmy,
  • wspomaganie działu marketingu i administracji w zakresie prowadzonych działań
  • bieżące tłumaczenia dokumentów
  • zaopatrywanie firmy w materiały biurowe
  • wykonywanie i koordynowanie innych projektów zlecanych przez przełożonych
  • kompleksowa organizacja pracy biura
  • dbanie o dobry wizerunek firmy

Oferujemy:

  • interesującą i odpowiedzialną pracę w stabilnej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość rozwoju i zdobycie cennych doświadczeń zawodowych
  • umowę o pracę i atrakcyjne warunki zatrudnienia

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z organizacją biura, doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • bardzo dobra organizacja własnej pracy
  • operatywność i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań
  • bardzo dobra, praktyczna znajomość microsoft office
  • obowiązkowość, skrupulatność, uprzejmość
  • wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych oraz umiejętność budowania pozytywnych relacji
  • kultura osobista
  • wielozadaniowość
  • mile widziane prawo jazdy kat. B

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie ofert (CV oraz listu motywacyjnego (warunek konieczny)).

Aplikuj