Opis stanowiska – obowiązki:
- Weryfikacja dokumentacji projektowej pod kątem zamówień materiałów budowlanych.
- Przygotowanie przedmiarów materiałów na podstawie otrzymanej dokumentacji.
- Pozyskanie i zestawianie ofert od dostawców.
- Analiza ofert, ocena dostawców.
- Negocjowanie z obecnymi i potencjalnymi dostawcami cen i optymalnych warunków zakupu materiałów.
- Kontrola kosztów zakupów pod kątem założonego budżetu.
- Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do akceptacji materiałów przez Inwestora.
- Koordynacja procesu realizacji zamówień.
- Ścisła współpraca z wewnętrznymi działami firmy.
- Zarządzanie procesem reklamacji dostarczonych materiałów.
- Weryfikacja faktur materiałowych i rozliczanie w systemie.
- Dbanie o poufność i bezpieczeństwo informacji oraz dokumentów firmowych.
Oferujemy:
- Stabilną, interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość rozwoju i zdobycie cennych doświadczeń zawodowych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe budowlane.
- Minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
- Praktyczne zdolności prowadzenia negocjacji oraz rozmów z dostawcami.
- Dobra znajomość pakietu MS Office, AutoCad.
- Analityczne myślenie i bardzo dobra organizacja pracy.
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Dokładność i dbałość o szczegóły.
- Nastawienie na realizację celów.
- Inicjatywa oraz chęć zdobywania nowych umiejętności.
W razie pytań proszę dzwonić pod nr telefonu: 42 632 70 42. Aplikuj