Opis stanowiska – obowiązki:

  • Weryfikacja dokumentacji projektowej pod kątem zamówień materiałów budowlanych.
  • Przygotowanie przedmiarów materiałów na podstawie otrzymanej dokumentacji.
  • Pozyskanie i zestawianie ofert od dostawców.
  • Analiza ofert, ocena dostawców.
  • Negocjowanie z obecnymi i potencjalnymi dostawcami cen i optymalnych warunków zakupu materiałów.
  • Kontrola kosztów zakupów pod kątem założonego budżetu.
  • Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do akceptacji materiałów przez Inwestora.
  • Koordynacja procesu realizacji zamówień.
  • Ścisła współpraca z wewnętrznymi działami firmy.
  • Zarządzanie procesem reklamacji dostarczonych materiałów.
  • Weryfikacja faktur materiałowych i rozliczanie w systemie.
  • Dbanie o poufność i bezpieczeństwo informacji oraz dokumentów firmowych.

Oferujemy:

  • Stabilną, interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju i zdobycie cennych doświadczeń zawodowych

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe budowlane.
  • Minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
  • Praktyczne zdolności prowadzenia negocjacji oraz rozmów z dostawcami.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, AutoCad.
  • Analityczne myślenie i bardzo dobra organizacja pracy.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Dokładność i dbałość o szczegóły.
  • Nastawienie na realizację celów.
  • Inicjatywa oraz chęć zdobywania nowych umiejętności.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie ofert (CV, list motywacyjny) na adres: b.cieslak@cobouw.pl.
W razie pytań proszę dzwonić pod nr telefonu: 42 632 70 42. Aplikuj